Adrienne (hiltis1323) wrote in sheehan_love,
Adrienne
hiltis1323
sheehan_love

  • Mood:
  • Music:

i really feel the need to make this public.

New Wave Kicks: wouldent you rather know the truth than be oblivious?
hiltzy1323: perhaps
New Wave Kicks: ( did you steal that lingo from mr sheehan )
New Wave Kicks: lol i do all te time
New Wave Kicks: the*
hiltzy1323: hahahahaha
hiltzy1323: yeah
hiltzy1323: i did
hiltzy1323: :-[
New Wave Kicks: and i twitch my fake retarded lip all the time ( like him )
New Wave Kicks: im a poser
hiltzy1323: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA
New Wave Kicks: i cant help it. :-) lol
hiltzy1323: HAHAHAHAHA
hiltzy1323: that was so funny
New Wave Kicks: lol glad you thought so
hiltzy1323: haha
hiltzy1323: just think about that though
hiltzy1323: you twitch you lip because sheehan who is mildly retarded did it. and we want his mildly retarded balls.
hiltzy1323: dude. do you think one half of his dick/balls is fucked?
New Wave Kicks: omg im LAUGHING SO HARD
New Wave Kicks: HAHAHAHAHAHA
hiltzy1323: what if his whole body is like that
hiltzy1323: and one nipple like indents or sumshit
hiltzy1323: seriously
New Wave Kicks: o mannnnn
New Wave Kicks: his left ball prob. twitches
New Wave Kicks: and his right ball prob goes to the left
New Wave Kicks: <33!!
hiltzy1323: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
New Wave Kicks: aw man his wife is so fucking luckey...she knows all the things we dream about
New Wave Kicks: i wanna be her
hiltzy1323: haha
hiltzy1323: dont we all.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments